Rabu, 11 September 2019

Safi Micellar Water Rose

Ini adalah makeup remover yang best pada abad ni.kenapa best sebab dia sangat wangi yang penting  halal tak pedihkan kulit, mata dan sangat bersih bila  dengan  satu sapuan sahaja..Meh nak cerita sikit pasal produk ni .Produk SAFI Micellar Natural Cleansing Water      ada 3 jenis iaitu



  • Safi Micellar Natural Cleansing Water - Rose 
  • (Untuk mengecilkan liang pori)
  •  Safi Micellar Natural Cleansing Water -Neem  (daun semambu) 
  • (Untuk kulit berminyak dan berjerawat)
  • Safi Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber 
  • (sesuai untuk semua jenis kulit)


Aku pakai rose,sebab apa aku pakai rose sebab dia sangat wangi dan sesuailah dengan muka aku yang malas pakai toner akibatnya liang pori terbuka lepas tu banyak bintik hitam akibat tersumbat.apa yang best lagi? Tak perlu bilas yer .




Produk ni telah di uji secara dermatologi dan bebas daripada SLES/SLS, mineral oils, alcohol, paraben, propylen dan glycol.. Paling penting ianya dijamin HALAL yang telah disahkan oleh JAKIM.



Ini hasil aku guna lepas cuci muka..Dah cuci tapi tak bersih lagi masih ada sikit sisa foundation.Sangat best la produk ni..aku suka sangat.
untuk maklumat lanjut dan lebih detail pasal produk ni korang boleh klik di sini  SAFI

Tiada ulasan:

AKTA KOMUNIKASI

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998