Sabtu, 7 November 2020

Gold Bar


Assalammualaikum Salam Sejahtera

Zaman sekarang ni tak kira lelaki perempuan suka beli emas. Emas bukan sekadar hiasan bagi perempuan tetapi juga sebagai pelaburan dan sejenis simpanan yang baik.kalau ada duit asyik keluar ajer๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.Ini just pendapat CP yer ,tak taulah kalau orang lain. .Tapi sebenarnya harga emas hiasan lebih tinggi harga dari gold bar kerana emas hiasan akan dikenakan upah. Sesetengah orang tak berminat nak beli emas hiasan sebab mungkin tak berminat nak pakai .So dorang lebih suka beli Gold Bar.

Apa yang best dengan Gold Bar 999 ni?

Bentuk simpanan yang sesuai untuk jangka masa panjang.Simpan Gold Bar lebih untung dari simpan barang kemas.Spread jual beli Gold Bar lebih kecil dari barang kemas.Kebiasaan spread Gold Bar 6-12% manakala barang kemas 20-25%.



Kalau korang nak tahu lagi info tentang Gold bar ni korang klik di sini ๐Ÿ‘‰Public Gold Malaysia


                                        Ini 10 g.Emas semasa masa tu 1g RM270.


Sesiapa yang nak membeli tetapi tidak mempunyai modal yang besar boleh membeli melalui PUBLIC GOLD secara ansuran 4 bulan atau 10 bulan.1 lagi kaedah boleh membeli dengan cara GAP (Gold Accumulation Program) program ini memberi peluang kepada pembeli untuk membeli emas secara jumlah yang kecil mengikut kemampuan dan boleh menukar kepada emas fizikal apabila cukup jumlahnya .So kena rajin-rajinlah tengok ๐Ÿ‘‰ EMAS.Banyak kalau nak bercerita tentang emas ni.dari segi jualan simpanan dan sebagainya. Kalau setakat beli sikit tu boleh la simpan sendiri tapi kalau takut nak selamat boleh simpan di PUBLIC SAVE Insyaaallah kalau ada kelapangan  dan kerajinan  yang sangat baik ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†CP akan update.

Tiada ulasan:

AKTA KOMUNIKASI

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998